Door op 16 februari 2014

PvdA op wijkbezoek in Reeuwijk Brug

Al weer de derde zaterdag op rij voerde de PvdA campagne door aan te bellen bij inwoners van Bodegraven-Reeuwijk. Zaterdag werd de wijk rond de bibliotheek, die zeer tegen de zin van de PvdA zal worden gesloten, in Reeuwijk Brug bezocht. Een echte volkswijk met veel huurwoningen die kort na de oorlog zijn gebouwd. De bewoners waren graag bereid even met de raads- en fractieleden van de PvdA te praten. Hun verhalen zijn zeer waardevol om mee te nemen in het verkiezingsprogramma van de PvdA. Veel mensen wisten nog niet op welke politieke partij ze zullen stemmen. Het gesprek aan de voordeur was voor hen vooral waardevol om straks toch een juiste keuze te maken. Begrijpelijk was men soms ook kritisch over de landelijke politiek, het is duidelijk dat hun keuze daardoor wordt beïnvloed. Van de lokale politiek was men niet altijd goed op de hoogte. Met deze directe en persoonlijke benadering kon de PvdA het belang van lokaal gaan stemmen duidelijk maken. Tot de verkiezingen zal de PvdA iedere zaterdag deze bezoeken blijven afleggen om zo te luisteren naar hun verhalen en deze mee te nemen naar de komende nieuwe gemeenteraadsperiode. Volgende week wordt de Bodegraafse wijk achter de Emmakade bezocht.

Waar ben je naar op zoek?