Door op 22 februari 2014

Wijkbezoek in Bodegraven

De PvdA ging in het kader van de komende gemeenteraadsverkiezingen op bezoek in een oude en nieuwe wijk achter de Emmakade in Bodegraven. Een sterke mengelmoes van bewoners bracht kleurrijke verhalen aan de voordeur.

Er waren mensen die graag wilden stemmen maar dat nog niet mochten. Verhalen over de verhoging van de WOZ waarde terwijl de huizenprijzen daalden. Ook werd in een enkel geval om hulp gevraagd en was er zelfs een heel triest verhaal over het verlies van een kind. Opnieuw ondervonden de PvdA’ers veel waardering voor het bezoek door hun raadsleden. Met een kritische mening over de politiek en de ernstige financiële situatie onze gemeente werd om uitleg gevraagd. De berichten in de kranten waren duidelijk goed gelezen en de mensen maken zich zorgen over de gevolgen.  Ook het recent terugtreden van een wethouder riep vragen op. Volgende week zaterdag wordt de wijk Mierenakker en omgeving in Reeuwijk Brug bezocht door de raadsleden en actieve leden van de PvdA.